Vrienden van

Vrienden van Parki ?

Mocht u de stichting Parki een warm hart toedragen dan zou het mooi zijn om vriend te worden. Bij een periodieke gift welke minimaal 5 jaar loopt is deze volledig aftrekbaar van de belasting omdat de stichting een ANBI status heeft. Dit wordt vastgelegd in het formulier genaamd: “periodieke gift in geld”. Via deze link kunt u het formulier invullen. U helpt hiermee de doelstelling van de “Stichting Parki”: de financiële ondersteuning van wetenschappelijk onderzoek naar de ziekte van Parkinson te verwezenlijken. Door meer financiële middelen hopen we op een snelle oplossing naar een behandeling van deze nare ziekte. Een ziekte die steeds meer voorkomt, ook bij jongere mensen.
Wat krijgt u voor wat u geeft!!
  • Bij een minimale gift van € 5,- per maand voor 5 jaar krijgt u als welkomstgeschenk een kleine ets cadeau, beeldformaat 10 x 15 cm. Daarbij kunt u kiezen uit 3 verschillende etsjes speciaal gemaakt door de initiatiefnemer en oprichter van deze stichting, beeldend kunstenaar Twan Hendriks.
  • Verder, als vriendenbinding, streven we er naar om minimaal 1x per jaar een huiskamerconcert aan te bieden waar u dan gratis toegang tot heeft.

Gras

Deze aktie wordt ondersteund door;